top of page

כנס הקליעה הראשון

בהתרגשות אנחנו עומלות על ארגון כנס הקליעה הראשון.

במדינות שונות בעולם קיימות מסורות רבות שנים של קליעה כמקצוע מכובד, וכן ישנם איגודים מקצועיים לקולעות וקולעים. מוזמנות'ים להציץ באתרי האינטרנט של איגודים שונים, ולקבל המון השראה. כך למשל גילינו שבאנגליה, הכינוס השנתי הגדול של איגוד המלאכות המסורתיות קורה יום אחרי הכנס שלנו- ב9/5! אנחנו התרגשנו:) אם תסעו לאנגליה ותרצו לקלוע, בדף הזה תמצאו אנשי קשר לקהילות קולעים'ות בכל איזור בנפרד בבריטניה וגם במדינות אחרות. לעוד השראה הציצו מה קורה בשוויץ (חיברנו אתכןם ישר לדף עם לינקים לתמונות) ובארה"ב. אפשר גם לחפש "Basket-Weaving Association" ברשת ולהכיר עוד גילדות ואיגודים דומים בעולם.

החלטנו שגם לנו מגיע איגוד, או לפחות תחושת קהילתיות סביב המלאכה הזו שכולנו מחוברות'ים אליה, וגם עלה בנו רצון להכיר את מי שקולעות פה באיזורנו, כי מנסיוננו אלה בד"כ א/נשים מקסימות'ים:)

ההרשמה לכנס קרבה אל סופה (ואל פתיחת רשימת ההמתנה) אז מי שבעניין, מומלץ להזדרז ולהירשם. הכוונה שלנו היא להתחיל מסורת של כנס קליעה שנתי ומפנק. נתראה שם.

ואם בקהילה ובקליעה עסקנן, קיבלנו לאחרונה הודעה מרגשת מהילמר (שעושה רבות וטובת להצלה ותמיכה בקהילת הדבורים בעולם)- שתתקיים סדנא לקליעת כוורות מקש אורגני! לצערנו לא נוכל להשתתף הפעם כי הסדנא היא באותו תאריך של הכנס, אבל מי שמסתדר לה- לכו על זה. פעם הבאה לפחות אחת מאיתנו שם.

פוסטים נבחרים
פוסטים אחרונים
חיפוש תוויות
No tags yet.
עקבו 
  • Facebook Classic
  • Twitter Classic
  • Google Classic
bottom of page